O nama
Smit Commerce d.o.o. je tvrtka za trgovinu na veliko i malo, konzalting, inženjering te investicije stambeno poslovnih objekata.
Naš prodajni program obuhvaća cca 40.000 artikala iz deset temeljnih programa: vodovod i kanalizacija, grijanje, alati, elektromaterijal, vijčana roba, okovi, boje i lakovi, crna i obojena metalurgija, keramičke pločice, sanitarije i kupaonski namještaj, te cjelokupni građevni materijal.
POVIJEST
Tvrtku Smit Commerce d.o.o. osnovao je 1990. godine gospodin Zlatko Meglaj. Tvrtka je najprije djelovala u unajmljenom prostoru od 80 m2. Već 1995. godine tvrtka raspolaže sa 25.000 m2 vlastitog zemljišta, 1996. godine sagrađeno je 600 m2 prodajno-skladišnog prostora, a 2003. godine i novih 2.000 m2 izložbeno-prodajnog, te upravno-poslovnog i skladišnog prostora. Također 2005. godine sagrađeno je dodatnih 1500 m2 prodajno-skladišnog prostora koji omogućuje kupcima veći i kvalitetniji izbor robe. Sve zajedno sjedinjeno je u lijep i uređen trgovački centar.
U posao se krenulo s troje zaposlenih, a danas Smit Commerce d.o.o. broji stotinjak zaposlenih. U istom razdoblju rastao je i promet, do 20% godišnje. Stalno raste i broj kupaca, a neki od poznatijih naših kupaca su: Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva, Ministarstvo obrane Republike Hrvatske, Ministarstvo unutarnjih poslova Republike Hrvatske, Zagrebački Holding, HŽ Holding, Hoto grupa, Hrvatska pošta, Hrvatske šume, Grad Sveta Nedelja, Komunalac d.o.o. Samobor, Nacionalni park Plitvička jezera, Sveučilište u Zagrebu, Gradska plinara Zagreb, Plinacro d.o.o., Beton Lučko, Brodomerkur, Hidrocommerce, Elektrokovina, Hrvatska radiotelevizija i dr.
Svakim danom raste broj kupaca, obrtnika, te malih, srednjih i velikih poduzeća, vjernih Smit Commerce-u d.o.o., dok se u maloprodaji godišnje registrira 150.000 kupaca.
Smit Commerce d.o.o. danas je renomirana tvrtka, vrlo prepoznatljivog imena i kvalitete, te se ističe i mnogim ugovorenim poslovnim suradnjama u izvedbi građevinskih radova. Tako se mogu istaknuti sljedeći izvedeni radovi: Hoto Business Tower, Castelum, Hoto Vile, Kika Zagreb, Lidl Hrvatska, Grawe osiguranje, Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva - stambeno zbrinjavanje i obnova, vlastiti stambeni objekt na Kajzerici, stambeni objekat POS-a za Agenciju za pravni promet i posredovanje nekretninama.
MISIJA
Biti najbolji u ponudi građevnog i instalacijskog materijala, te materijala potrebnog za opremanje stana kroz vrhunsku uslugu i pomno odabrani asortiman robe.
VIZIJA
Naša vizija su zadovoljni kupci kojima je Smit Commerce prvi izbor u kupnji, zaposlenicima poželjan poslodavac, a poslovnim subjektima pouzdan i lojalan partner.
TEMELJNE VRIJEDNOSTI
Smit Commerce d.o.o. je vodeća tvrtka na području prodaje građevnog i instalacijskog materijala potrebnog za gradnju i opremanje kuće, stana i ostalih investicijskih poslova u industriji i građevinarstvu. Takav kompletan asortiman višestruko zadovoljava potrebe obrtnika, malih, srednjih i velikih poduzeća. Neprestanim ulaganjem u sva područja dovelo nas je do visokopozicioniranog poduzeća na tržištu, naime, Smit Commerce d.o.o. je prema Zavodu za poslovna istraživanja svrstana među 1% najvećih tvrtki u svojoj branši.
Naši opći ciljevi vezani za kvalitetu su:
- Voditi brigu o vlastitim mogućnostima, ne precjenjivati ih i imati mjeru u poslu.
- Ispunjavati zahtjeve i neprekidno poboljšavati učinkovitost sustava upravljanja kvalitetom.
- Pratiti tehnološki napredak asortimana kojeg prodajemo i prema njemu neprekidno usavršavati kadrove.
- Usmjeravati svakog pojedinca na samostalno i kontinuirano nadograđivanje vlastitog znanja praćenjem noviteta na tržištu po svakom asortimanu.
- Pružiti djelatnicima primjerene i stimulativne uvjete rada.
- Izgrađivati povjerenje i razvijati partnerski odnos s dobavljačima i kupcima, a sve u cilju obostranog zadovoljstva.
U vidu politike kvalitete, Smit Commerce d.o.o. nastoji zaštititi okoliš od štetnog djelovanja i neprekidno radi na poboljšanjima.
Da bi se navedene namjere ostvarile, Smit Commerce d.o.o. planira i vodi svoje poslovanje s ciljem smanjenja utjecaja tvrtke na okoliš.
Također, poduzimaju se odgovarajuće mjere za smanjenje onečišćenja okoliša unutar poduzeća, smanjuje se utrošak sirovina i nastajanje otpada, radi se na besprijekornom održavanju sredstava rada koja imaju utjecaj na okoliš, te se konstantno obnavlja i modernizira vozni park, nastoji se optimalizirati korištenje energije i sirovina reciklažom, te se razvija svijest o zaštiti okoliša među zaposlenicima.